Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Ma Chundong"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
E3S Web of Conferences, Vol 179, p 02108 (2020)
In view of the dual pressure of examination oriented and extra-curricular counseling in primary education, this paper discusses the relationship between knowledge acquisition and perceptual experience through the design of teaching aids according to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/af966333a8524f93aaa4dd69e3fd45d8
Publikováno v:
MATEC Web of Conferences, Vol 22, p 04003 (2015)
We consider the development of farmers as a goal of residential system using value rationality instead of farmer’s requirements which can be satisfied. Based upon the position and function of humanistic values in residential system, a rural housing
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/51d436b34d11404e879c30030c05ed02
Publikováno v:
E3S Web of Conferences; 7/23/2020, Issue 179, p1-6, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Liang, Cheng1,2 (AUTHOR), Ji, Yuxiang3,4 (AUTHOR), Ma, Jiyong1,4 (AUTHOR), Zhang, Chundong5 (AUTHOR) hnsxdny@hainan.gov.cn, Zhao, Hongwei1,4 (AUTHOR) hwzhao@hainanu.edu.cn
Publikováno v:
Food & Agricultural Immunology. Dec2022, Vol. 33 Issue 1, p346-359. 14p.
Publikováno v:
Journal of Landscape Research. Dec2021, Vol. 13 Issue 6, p5-9. 5p.
Autor:
Yue, Qianyu, Yang, Xinyue, Cheng, Pengda, He, Jieqiang, Shen, Wenyun, Li, Yixuan, Ma, Fengwang, Niu, Chundong, Guan, Qingmei
Publikováno v:
Plants (2223-7747); Aug2023, Vol. 12 Issue 15, p2848, 17p
Autor:
Dong Xu1, Junzhe Jin1, Hao Yu1, Zheming Zhao1, Dongyan Ma1, Chundong Zhang1, Honglei Jiang1 hongleijiang_bio@126.com
Publikováno v:
Journal of Experimental & Clinical Cancer Research (17569966). 3/20/2017, Vol. 36, p1-11. 11p.
Publikováno v:
Advances in Chinese Brand Management; 2017, p193-219, 27p