Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"Mañas Navarrete Iban"'
Publikováno v:
Open Linguistics, Vol 8, Iss 1, Pp 475-495 (2022)
The study focuses on the interaction between length of exposure and instruction in the L2 English acquisition process of L1 Spanish school children. Two target structures involving noun premodification are targeted: noun–noun (NN) compounds and adj
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cdf71a23b04643a89213cdc5ad64d1f5
Publikováno v:
ITL International Journal of Applied Linguistics; October 2024, Vol. 175 Issue: 1 p46-76, 31p
Publikováno v:
Culture Crossroads. 15(1):92-116
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=939314
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Las competencias de los docentes, su desarrollo profesional y la práctica reflexiva son cuestiones básicas para los profesores de lenguas extranjeras. Para trabajar estos aspectos, se han elaborado documentos de referencia que proponen una categori
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1648::7c879f0d3fba0c95cf04364f1431f58c
https://hdl.handle.net/10481/83555
https://hdl.handle.net/10481/83555
El desarrollo de la escritura analítica: aprender a enlazar la información, aprender a posicionarse.
Autor:
Rosado Villegas, Elisa1 erosado@ub.edu, Mañas Navarrete, Iban1, Yúfera Gómez, Irene1, Aparici Aznar, Melina2
Publikováno v:
Pensamiento Educativo. 2021, Vol. 58 Issue 2, p1-18. 18p.
Publikováno v:
Languages; Dec2023, Vol. 8 Issue 4, p269, 20p
Publikováno v:
UVaDOC. Repositorio Documental de la Universidad de Valladolid
instname
instname
Producción Científica
The modification of a noun by another noun (e.g. paper plane) is not part of the English curriculum in Spanish schools. This is so in spite of the presence these structures have in the textbooks used both in the English s
The modification of a noun by another noun (e.g. paper plane) is not part of the English curriculum in Spanish schools. This is so in spite of the presence these structures have in the textbooks used both in the English s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::6207f7add54b418ee626f4510d671142
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Culture Crossroads; 2020, Vol. 15, p8-11, 4p