Zobrazeno 1 - 10
of 190
pro vyhledávání: '"Ma, ZiYu"'
Existing methods for long video understanding primarily focus on videos only lasting tens of seconds, with limited exploration of techniques for handling longer videos. The increased number of frames in longer videos presents two main challenges: dif
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2406.12846
Knowledge-based visual question answering (VQA) requires world knowledge beyond the image for accurate answer. Recently, instead of extra knowledge bases, a large language model (LLM) like GPT-3 is activated as an implicit knowledge engine to jointly
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2402.02503
This paper introduces the schemes of Team LingJing's experiments in NLPCC-2022-Shared-Task-4 Multi-modal Dialogue Understanding and Generation (MDUG). The MDUG task can be divided into two phases: multi-modal context understanding and response genera
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2207.01823
Publikováno v:
PLoS ONE. 8/13/2024, Vol. 19 Issue 8, p1-31. 31p.
In this paper, we extensively present our solutions for the MuSe-Stress sub-challenge and the MuSe-Physio sub-challenge of Multimodal Sentiment Challenge (MuSe) 2021. The goal of MuSe-Stress sub-challenge is to predict the level of emotional arousal
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2110.08495
Autor:
Adu-Amankwaah, Joseph, Adekunle, Adebayo Oluwafemi, Tang, Ziqing, Bushi, Aisha, Tan, Rubin, Fu, Lu, Gong, Zheng, Ma, Ziyu, Mprah, Richard, Ndzie Noah, Marie Louise, Wowui, Prosperl Ivette, Ong'achwa Machuki, Jeremiah, Pan, Xiuhua, Li, Tao, Sun, Hong
Publikováno v:
In Metabolism July 2024 156
Publikováno v:
In Informatics and Health March 2024 1(1):9-15
Autor:
Chen, Ying, Yang, Chengli, Li, Haobo, Ma, Ziyu, Wu, Donghai, Yao, Yongchao, Shen, Xiangchun, Ma, Dongwei
Publikováno v:
In Chemical Engineering Journal 1 February 2024 481
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.