Zobrazeno 1 - 10
of 94
pro vyhledávání: '"MUZELLEC, LAURENT"'
This book provides an overview of how digital players create, exchange and capture value thanks to digital technologies. It describes the key characteristics of various digital business models using different business archetypes. Each chapter is illu
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/61115
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Long Range Planning October 2022 55(5)
Publikováno v:
Journal of Product & Brand Management, 2019, Vol. 29, Issue 5, pp. 533-545.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPBM-09-2018-2014
Publikováno v:
Internet Research, 2019, Vol. 29, Issue 5, pp. 996-1013.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/INTR-03-2018-0113
Publikováno v:
Journal of Research in Interactive Marketing, 2019, Vol. 13, Issue 2, pp. 162-178.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JRIM-12-2018-0157
Autor:
Trabucchi, Daniel1 (AUTHOR) daniel.trabucchi@polimi.it, Muzellec, Laurent2 (AUTHOR), Ronteau, Sébastien3 (AUTHOR), Buganza, Tommaso1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Technology Analysis & Strategic Management. Aug2022, Vol. 34 Issue 8, p891-904. 14p.
Publikováno v:
Journal of Product & Brand Management, 2017, Vol. 26, Issue 1, pp. 42-51.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPBM-10-2015-1025
Publikováno v:
International Journal of Retail & Distribution Management, 2016, Vol. 44, Issue 11, pp. 1118-1131.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJRDM-11-2015-0169
Publikováno v:
In Journal of Retailing and Consumer Services September 2015 26:47-56