Zobrazeno 1 - 10
of 796
pro vyhledávání: '"MURPHY, V."'
Autor:
Coolen, I., Merkley, R., Ansari, D., Dove, E., Dowker, A., Mills, A., Murphy, V., von Spreckelsen, M., Scerif, G.
Publikováno v:
In Cognition October 2021 215
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Coe, S., Axelsson, E., Murphy, V., Santos, M., Collett, J., Clegg, M., Izadi, H., Harrison, J.M., Buckingham, E., Dawes, H.
Publikováno v:
In Clinical Nutrition ESPEN October 2017 21:20-25
This systematic review reports on research investigating the effectiveness of multi-word unit (MWU) input in instructed foreign language (FL) settings on young learners’ L2 attainment. Recent findings suggest that L2 learners can generalise from MW
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::58e6849163ed7b7a11f59722399be06b
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:93f2846a-f2bd-44a4-b64b-3ec349fb4642
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:93f2846a-f2bd-44a4-b64b-3ec349fb4642
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Workplace Learning. 34:242-255
Purpose Learning from incidents (LFI) is an organisational process that high-risk industries use following an accident or near-miss to prevent similar events. Literature on the topic has presented a fragmented conceptualisation of learning in this co
Autor:
Murphy, V
Background There has been an influx of students in the United Kingdom, Australia, Canada, and Ireland who arrive in the country without adequate English skills to fully participate in school. Governments and schools utilised a variety of methods to c
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1064::938727702054573a0f445ec4cfa893a4
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:e8cd3587-963d-4640-af1b-bf33aa019f11
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:e8cd3587-963d-4640-af1b-bf33aa019f11
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.