Zobrazeno 1 - 10
of 492
pro vyhledávání: '"MULTILEVEL STRUCTURAL EQUATION MODELING"'
Publikováno v:
Large-scale Assessments in Education, Vol 12, Iss 1, Pp 1-19 (2024)
Abstract A school’s emphasis on academic success (SEAS) is a crucial aspect of school climate that can be rated by different informants, such as teachers or principals, and with respect to their perception of different groups’ emphasis on academi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/442a664f243440cb97f57fa04eafaf6f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Risk Management and Healthcare Policy, Vol Volume 15, Pp 59-70 (2022)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/93248ebee588497490944b677614eb91
Publikováno v:
Large-scale Assessments in Education, Vol 9, Iss 1, Pp 1-26 (2021)
Abstract Background After elementary school, students in Germany are separated into different school tracks (i.e., school types) with the aim of creating homogeneous student groups in secondary school. Consequently, the development of students’ rea
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/522cecb067b24d9bb51c0cdb8994fbbd
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
All countries in the world are currently trying to implement educational reform, which increases the additional workload of teachers. It is more important to discuss how to inspire teachers’ enthusiasm for educational reform from the perspective of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9d354c4efba049a6893a19786d2a3446
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.