Zobrazeno 1 - 10
of 26 948
pro vyhledávání: '"MULTI-PROXY"'
Autor:
Li, Junyu, Zhang, Ye, Shu, Wen, Feng, Xiaobing, Wang, Yingchun, Yan, Pengju, Li, Xiaolin, Sha, Chulin, He, Min
Multiple instance learning (MIL) has been successfully applied for whole slide images (WSIs) analysis in computational pathology, enabling a wide range of prediction tasks from tumor subtyping to inferring genetic mutations and multi-omics biomarkers
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2407.17267
Autor:
Capuzzo, Giacomo1,2,3 (AUTHOR) giacomo.capuzzo@unitn.it, Stamataki, Elisavet2,4 (AUTHOR), Beck De Lotto, Michael Allen5 (AUTHOR), Pettarin, Silvia6 (AUTHOR), Claeys, Philippe4 (AUTHOR), Mattielli, Nadine3 (AUTHOR), Tasca, Giovanni6 (AUTHOR), Snoeck, Christophe4 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 11/7/2024, Vol. 19 Issue 11, p1-31. 31p.
Autor:
D'Arcangelo, Serena1,2 serena.darcangelo@ingv.it, Martín-Hernández, Fátima2,3,4, María Parés, Josep5, Álvaro Gallo, Ana5, Isabel Ortega, Ana5, García-Medrano, Paula6,7,8,9, Cáceres, Isabel8,9
Publikováno v:
Earth & Planetary Science. Oct2024, Vol. 3 Issue 2, p60-81. 22p.
Autor:
Betts, Marissa J., Claybourn, Thomas M., Holmer, Lars E., Skovsted, Christian B., Myrow, Paul M., Stemmerik, Lars, Topper, Timothy P., Park, Tae-Yoon S., Hughes, Nigel C., Crowley, James L., Jagodzinski, Elizabeth A., Brock, Glenn A.
Publikováno v:
Gondwana Research; Dec2024, Vol. 136, p126-141, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.