Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"MPharm"'
Publikováno v:
Journal of Pharmaceutical Policy and Practice, Vol 16, Iss 1, Pp 1-9 (2023)
Abstract Background Mental health is a global health priority, and pharmacists have a valuable role in improving outcomes in all sectors of practice. This study sought to explore pharmacy students’ views on teaching and learning of mental health an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8efd88bda80242869bb3816d3cf56aa0
Autor:
H. C. Gorton, H. Macfarlane, R. Edwards, S. Farid, E. Garner, M. Mahroof, S. Rasul, D. Keating, H. Zaman, J. Scott, I. Maidment, J. Strawbridge
Publikováno v:
Journal of Pharmaceutical Policy and Practice, Vol 14, Iss 1 (2021)
Background One in four people experience a mental health problem every year and improving mental health care is an international priority. In the course of their work, pharmacists frequently encounter people with mental health problems. The experienc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0d26cd434e0c4e60b763c0c860030c1e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
S. Farid, D. Keating, J. Scott, Ian Maidment, S. Rasul, J. Strawbridge, Hayley C. Gorton, Ruth Edwards, M. Mahroof, H. Zaman, H. Macfarlane, E. Garner
Publikováno v:
Journal of Pharmaceutical Policy and Practice, Vol 14, Iss 1, Pp 1-10 (2021)
Gorton, H C, Macfarlane, H, Edwards, R, Farid, S, Garner, E, Mahroof, M, Rasul, S, Keating, D, Zaman, H, Scott, J, Maidment, I & Strawbridge, J 2021, ' UK and Ireland survey of MPharm student and staff experiences of mental health curricula, with a focus on Mental Health First Aid ', Journal of Pharmaceutical Policy and Practice, vol. 14, 73 . https://doi.org/10.1186/s40545-021-00364-1
Journal of Pharmaceutical Policy and Practice
Gorton, H C, Macfarlane, H, Edwards, R, Farid, S, Garner, E, Mahroof, M, Rasul, S, Keating, D, Zaman, H, Scott, J, Maidment, I & Strawbridge, J 2021, ' UK and Ireland survey of MPharm student and staff experiences of mental health curricula, with a focus on Mental Health First Aid ', Journal of Pharmaceutical Policy and Practice, vol. 14, 73 . https://doi.org/10.1186/s40545-021-00364-1
Journal of Pharmaceutical Policy and Practice
Background One in four people experience a mental health problem every year and improving mental health care is an international priority. In the course of their work, pharmacists frequently encounter people with mental health problems. The experienc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::615064ff892eb504a193655498203b14
https://publications.aston.ac.uk/id/eprint/42977/1/40545_2021_Article_364.pdf
https://publications.aston.ac.uk/id/eprint/42977/1/40545_2021_Article_364.pdf
Autor:
Claire F. Smith, Paul R. Gard, Buge Apampa, Gabrielle M. Finn, Geeta Hitch, Catherine Hennessy, Jane Stewart
Publikováno v:
Journal of Anatomy
Finn, G M, Hitch, G, Apampa, B, Hennessy, C M, Smith, C F, Stewart, J & Gard, P R 2018, ' The Anatomical Society core anatomy syllabus for pharmacists: outcomes to create a foundation for practice ', Journal of Anatomy . https://doi.org/10.1111/joa.12787
Finn, G M, Hitch, G, Apampa, B, Hennessy, C M, Smith, C F, Stewart, J & Gard, P R 2018, ' The Anatomical Society core anatomy syllabus for pharmacists: outcomes to create a foundation for practice ', Journal of Anatomy . https://doi.org/10.1111/joa.12787
\ud The Anatomical Society has developed a series of learning outcomes that ‘experts’ within the field would recommend as core knowledge outputs for Master’s Degree Programme in Pharmacy (MPharm) within the UK. Using the Anatomical Society’s
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Parmar, H, Schafheutle, E, Willis, S & Silkstone, V 2019, ' Does curriculum reform influence perceived preparedness for practice of graduates? A comparison of two cohorts ', International Journal of Pharmacy Practice . https://doi.org/10.1111/ijpp.12569
ObjectivesUsing performance standards (PS) set by the General Pharmaceutical Council (GPhC), this study compared the views of two consecutive cohorts of MPharm graduates from one pharmacy school, pre- and postcurriculum reform on preparedness for pra
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7047a60ade1cacb703d8b2ee9e676183
https://pure.manchester.ac.uk/ws/files/113956979/Parmar_H_FULL_ACCEPTED_PAPER_030719_2_.docx
https://pure.manchester.ac.uk/ws/files/113956979/Parmar_H_FULL_ACCEPTED_PAPER_030719_2_.docx
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.