Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"MPH-MLR"'
Autor:
Henry C. Foehl, Greg Mattingly, Robert J. Kupper, Ann C. Childress, Scott H. Kollins, Jeffrey H. Newcorn, Akwete L. Adjei
Publikováno v:
Journal of Child and Adolescent Psychopharmacology
Objectives: To assess the efficacy and safety of a methylphenidate hydrochloride extended-release capsule (MPH-MLR) formulation in treating attention-deficit/hyperactivity disorder (ADHD) in preschool children. Methods: Children aged 4 to
Autor:
Ann C. Childress, Robert J. Kupper, Earl Nordbrock, Greg Mattingly, Akwete L. Adjei, Margaret D. Weiss
Publikováno v:
Journal of Child and Adolescent Psychopharmacology
Objective: To evaluate the relationship between symptom and functional improvement and remission in children and adolescents with attention-deficit/hyperactivity disorder (ADHD) enrolled in an 11-week open-label dose-optimization phase of an methylph
Autor:
Ann C. Childress, Judith A. Owens, Akwete L. Adjei, Sharon B. Wigal, Robert J. Kupper, Margaret D. Weiss, Earl Nordbrock, Greg Mattingly, Wei-Wei Chang, Laurence L. Greenhill
Publikováno v:
Journal of Child and Adolescent Psychopharmacology
Objective: To evaluate measures of sleep (exploratory endpoints) in two pivotal studies of a multilayer bead extended-release methylphenidate (MPH-MLR) treatment of attention-deficit/hyperactivity disorder in children. Methods: Study 1 evaluated the
Autor:
Aakwete Adjei, Robert L. Findling, Laurence L. Greenhill, Robert J. Kupper, Sharon B. Wigal, Nathan S. Teuscher
Publikováno v:
Drug Design, Development and Therapy
Nathan S Teuscher,1 Akwete Adjei,2 Robert L Findling,3,4 Laurence L Greenhill,5 Robert J Kupper,2 Sharon Wigal6 1PK/PD Associates, Trophy Club, TX, 2Rhodes Pharmaceuticals L.P., Coventry, RI, 3Department of Psychiatric Services and Research, Kennedy
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.