Zobrazeno 1 - 10
of 107
pro vyhledávání: '"MOORE, CHELSEA"'
Autor:
Riegle-Crumb, Catherine, Morton, Karisma, Moore, Chelsea, Chimonidou, Antonia, Labrake, Cynthia, Kopp, Sacha
Owing to their potential impact on students' cognitive and non-cognitive outcomes, the negative attitudes towards science held by many elementary teachers are a critical issue that needs to be addressed. This study focuses on the science education of
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2301.04015
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Moore, Chelsea Dyann
For decades, research has explored how family background shapes access to and success in postsecondary education. However, much less is known about the effect of family background on one’s educational and occupation success within specific fields.
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2152/24776
Autor:
Obayashi, Eiji, Luna, Rafael E., Nagata, Takashi, Martin-Marcos, Pilar, Hiraishi, Hiroyuki, Singh, Chingakham Ranjit, Erzberger, Jan Peter, Zhang, Fan, Arthanari, Haribabu, Morris, Jacob, Pellarin, Riccardo, Moore, Chelsea, Harmon, Ian, Papadopoulos, Evangelos, Yoshida, Hisashi, Nasr, Mahmoud L., Unzai, Satoru, Thompson, Bryttney, Aube, Eric, Hustak, Samantha, Stengel, Florian, Dagraca, Eddie, Ananbandam, Asokan, Gao, Philip, Urano, Takeshi, Hinnebusch, Alan G., Wagner, Gerhard, Asano, Katsura
Publikováno v:
In Cell Reports 25 June 2024 43(6)
Publikováno v:
Reproductive Health Matters, 2014 Nov 01. 22(44), 174-184.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43288377
Publikováno v:
Social Science Quarterly, 2014 Mar 01. 95(1), 253-268.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26612161
Publikováno v:
Journal of cardiopulmonary rehabilitation and prevention. 42(6)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Moore, Chelsea R., Stoddard, Sarah A.
Publikováno v:
In Journal of Adolescent Health March 2024 74(3) Supplement:S92-S93