Zobrazeno 1 - 10
of 2 423
pro vyhledávání: '"MOOC learners"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cao-Tuong Dinh, Hoang-Yen Phuong
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 11, Iss 1 (2024)
The ability to self-regulate learning in Massive Open Online Courses (MOOCs) plays a crucial role in the success of learners. Previous studies indicated the positive impact of self-regulated learning (SRL) strategies on students’ learning behaviour
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3d7f0af3ddf94ae3bacd66778faf1492
Publikováno v:
Online Learning; Sep2024, Vol. 28 Issue 3, p497-523, 27p
Autor:
Wang, Wenxuan, Zhao, Juanjuan, Cao, Xi, Bai, Yang, Cheng, Li, Jin, Shangyi, You, Liming, Li, Kun
Publikováno v:
In Nurse Education Today September 2023 128
Publikováno v:
Open Praxis; 2024, Vol. 16 Issue 1, p70-81, 12p
Autor:
Gamage, Dilrukshi, Whiting, Mark E
MOOC participants often feel isolated and disconnected from their peers. Navigating meaningful peer interactions, generating a sense of belonging, and achieving social presence are all major challenges for MOOC platforms. MOOC users often rely on ext
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2107.07385
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Open Praxis, Vol 16, Iss 1 (2024)
Massive Open Online Courses (MOOCs) now offer a variety of options for everyone to obtain a high-quality education. The purpose of this study is to better understand the behaviours of MOOC learners and provide some insights for taking actions that be
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/183eec117ae746c9b295eab0d4342e7f