Zobrazeno 1 - 10
of 142
pro vyhledávání: '"MONCADA JIMÉNEZ, J."'
Publikováno v:
International Journal of Physical Education, Fitness and Sports. :37-46
Sedentary African-American (AA) women are at increased risk of hypertension, dyslipidemias, metabolic syndrome, and impaired insulin response to exercise. The purpose of the study was to determine the effects of a single bout of aerobic exercise on f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hernández-Gambo R, Moncada-Jiménez J
Publikováno v:
International Journal of Physical Education, Fitness and Sports. :13-19
Different types of exercise interventions have shown to improve cognitive performance; however, there is scarce evidence on the acute effect of resistance training (RT) on cognitions in older adults. The purpose of this study is to determine the acut
Publikováno v:
International Journal of Physical Education, Fitness and Sports. 11:10-19
Our purpose was to determine the association between abdominal fat and cardiorespiratory fitness (CRF) on markers of metabolic syndrome (MetS) total cholesterol (TC), high-density lipoprotein (HDL-C), low-density lipoprotein (LDL-C), triglycerides (T
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.