Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"MOHD DALI, NURADLI RIDZWAN SHAH"'
Publikováno v:
Journal of Islamic Marketing, 2019, Vol. 10, Issue 1, pp. 227-248.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JIMA-11-2016-0087
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Muamalat & Islamic Finance (JMIFR); Dec2022, Vol. 19 Issue 2, p102-124, 23p
Publikováno v:
International Journal of Islamic and Middle Eastern Finance and Management. 1:166-178
Purpose – The purpose of this paper is to identify the performing and non‐performing companies by using multiple discriminant analysis (MDA) and multiple regression and the ratios that could distinguish between the performing and the under‐perf
Publikováno v:
Journal of Islamic Marketing; October 2018, Vol. 10 Issue: 1 p227-248, 22p
Publikováno v:
Journal of Islamic Marketing; March 2015, Vol. 6 Issue: 1 p72-94, 23p
Autor:
NOOH, MOHAMMAD NOORIZZUDDIN, SHUKOR, SYADIYAH ABDUL, KHAIRI, KHAIRIL FAIZAL, MOHD DALI, NURADLI RIDZWAN SHAH
Publikováno v:
CLEAR International Journal of Research in Commerce & Management; Feb2016, Vol. 7 Issue 2, p54-56, 3p
Publikováno v:
International Journal of Islamic & Middle Eastern Finance & Management; Jun2008, Vol. 1 Issue 2, p166-178, 13p
Autor:
Abd Samad, Khairunnisa1 (AUTHOR) khairunsamad@uitm.edu.my, Mohd Daud, Siti Nurazira1,2 (AUTHOR) sitinurazira@uum.edu.my, Mohd Dali, Nuradli Ridzwan Shah1,3 (AUTHOR) nuradli@usim.edu.my, McMillan, David4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Cogent Business & Management. Jan2020, Vol. 7 Issue 1, p1-17. 17p.