Zobrazeno 1 - 10
of 71
pro vyhledávání: '"MOHAMMADI, EASA"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
MIRGHAFOURVAND, MOJGAN, BAHEIRAEI, AZAM, NEDJAT, SAHARNAZ, MOHAMMADI, EASA, CHARANDABI, SAKINEH MOHAMMAD-ALIZADEH, MAJDZADEH, REZA
Publikováno v:
Health Promotion International, 2015 Sep 01. 30(3), 586-594.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48518746
Autor:
Fotoukian, Zahra, Mohammadi Shahboulaghi, Farahnaz, Fallahi Khoshknab, Masoud, Mohammadi, Easa
Publikováno v:
In Asian Nursing Research June 2014 8(2):118-127
Publikováno v:
Iranian Journal of Nursing & Midwifery Research. Jul/Aug2015, Vol. 20 Issue 4, p476-483. 8p.
Publikováno v:
Iranian Journal of Nursing & Midwifery Research. Mar/Apr2015, Vol. 20 Issue 2, p255-262. 8p.
Publikováno v:
Iranian Journal of Nursing and Midwifery Research
Background: Nursing education is both formal and informal. Formal education represents only a small part of all the learning involved; and many students learn more effectively through informal processes. There is little information about nursing stud
Publikováno v:
Journal of Caring Sciences, Vol 4, Iss 1, Pp 13-24 (2015)
Introduction: Family, especially mother, is faced with numerous challenges by experiencing a premature birth. Since knowing about mother’s efforts regarding prematurely born infant helps us in our comprehensive understanding of the impact of this i
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.