Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"MOHAMAD, Zaleha"'
Publikováno v:
Journal of Environmental Management and Tourism (JEMT). XIV(3(67)):705-715
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1132997
Autor:
Fawehinmi, Olawole, Yusliza, Mohd Yusoff, Mohamad, Zaleha, Noor Faezah, Juhari, Muhammad, Zikri
Publikováno v:
International Journal of Manpower, 2020, Vol. 41, Issue 7, pp. 879-900.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJM-07-2019-0347
Autor:
Rashid, Noorhaslinda Kulub Abd, Lani, Mohd Nizam, Ariffin, Effi Helmy, Mohamad, Zaleha, Ismail, Isma Rosila
Publikováno v:
Journal of the Knowledge Economy; Mar2024, Vol. 15 Issue 1, p1069-1086, 18p
Publikováno v:
Malaysian Journal of Consumer & Family Economics; Dec2023, Vol. 31, p724-756, 33p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ismail Al Emran, Zainulabidin Muhd Hafeez, Noor Fazimah Mat, Wahab Hanani Abd, Ismon Maznan, Mohamad Zaleha, Madlan Mohd Amran
Publikováno v:
MATEC Web of Conferences, Vol 108, p 12003 (2017)
This paper presents numerical analysis of double slanted central cracks in square plates under mode I tension stress. ANSYS finite element program is used to model and solve the problem of slanted cracks where the stress intensity factor is determine
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b710179171b241bba69aa82ba641ac33
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Review of Management and Marketing, Vol 7, Iss 2, Pp 161-165 (2017)
Volume: 7, Issue: 2 161-165
International Review of Management and Marketing
Volume: 7, Issue: 2 161-165
International Review of Management and Marketing
Sustainable tourism is the concept of visiting a place as a tourist and trying to make only a positive impact on the environment, society and economy. Tourism can involve primary transportation to the general location, local transportation, accommoda