Zobrazeno 1 - 10
of 115
pro vyhledávání: '"MIYAZAKI, ANTHONY D."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hardesty, David M., Goodstein, Ronald C., Grewal, Dhruv, Miyazaki, Anthony D., Kopalle, Praveen
Publikováno v:
In Journal of Retailing June 2014 90(2):291-300
Autor:
Pingol, Laura L.1 LLPingol@yahoo.com, Miyazaki, Anthony D.2 Miyazaki@fiu.edu
Publikováno v:
Journal of Advertising Research. Mar2005, Vol. 45 Issue 1, p132-139. 8p. 2 Charts.
Autor:
Miyazaki, Anthony D.1 miyazaki@miami.edu, Morgan, Angela G.2 am@clemson.edu
Publikováno v:
Journal of Advertising Research. Jan/Feb 2001, Vol. 41 Issue 1, p9-15. 7p. 2 Black and White Photographs, 2 Charts.
Autor:
MIYAZAKI, ANTHONY D.1 miyazaki@fiu.edu, GREWAL, DHRUV2 dgrewal@babson.edu, GOODSTEIN, RONALD C.3 goody@msb.edu
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Jun2005, Vol. 32 Issue 1, p146-153. 8p. 1 Chart, 2 Graphs.
Publikováno v:
Journal of Advertising. Winter2009, Vol. 38 Issue 4, p79-91. 13p. 1 Graph.
Publikováno v:
Young Consumers, 2012, Vol. 13, Issue 4, pp. 345-356.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/17473611211282590
Publikováno v:
Journal of Services Marketing, 2010, Vol. 24, Issue 3, pp. 219-229.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/08876041011040622
Publikováno v:
The Journal of Consumer Affairs, 2009 Oct 01. 43(3), 380-388.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23859693
Autor:
Miyazaki, Anthony D.
Publikováno v:
Journal of Business Ethics, 2009 Jul 01. 87(4), 589-598.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40294947