Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"MITHANS, Monika"'
Publikováno v:
Hrvatska revija za rehabilitacijska istrazivanja / Croatian Review of Rehabilitation Research. 58(2):92-106
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1098081
Autor:
MITHANS, Monika1 monika.mithans1@um.si, JANČIČ HEGEDIŠ, Polona1 polona.jancic1@um.si, IVANUŠ GRMEK, Milena1 milena.grmek@um.si
Publikováno v:
Proceedings of IAC. Nov2022, p17-26. 10p.
Publikováno v:
CEPS Journal; 2024, Vol. 14 Issue 1, p225-246, 22p
Autor:
Mithans Monika
Publikováno v:
Revija za Elementarno Izobraževanje, Vol 6, Iss 2-3, Pp 79-99 (2013)
This paper seeks to present the viewpoints of Slovenian, Austrian, and German parents whose children attend Waldorf primary schools, about learning foreign languages at the primary level. The first section of the paper outlines the main characteristi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f6406557230b41e49b2e73c78fe8d080
Publikováno v:
Studies in Adult Education & Learning / Andragoška Spoznanja; 2022, Vol. 28 Issue 1, p117-132, 16p
Publikováno v:
Teaching Innovations / Inovacije u Nastavi; 2021, Vol. 34 Issue 3, p14-25, 12p
Autor:
Ivanuš-Grmek, Milena, Mithans, Monika
Publikováno v:
Vodenje v vzgoji in izobraževanju
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3825::88acb29a0d41822fb8ffc9d534970d8b
http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-YDWBGEOU
http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-YDWBGEOU
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mithans, Monika
Publikováno v:
Maribor
Doktorska disertacija z dvodelno strukturo (teoretični in empirični del) obravnava participacijo učencev pri pouku in na šoli. V teoretičnem delu je predstavljen pojem participacija in argumenti za/proti participaciji učencev. Sledi primerjava
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1857::20d863428c53d3bda189473452a0e41e
https://dk.um.si/Dokument.php?id=119373&dn=
https://dk.um.si/Dokument.php?id=119373&dn=
Publikováno v:
Methodical Perspectives / Metodički Vidici; 2020, Issue 11, p217-232, 16p