Zobrazeno 1 - 10
of 114
pro vyhledávání: '"MISHINA, KAISA"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Saarinen, Johanna1 (AUTHOR) johanna.ka.saarinen@utu.fi, Mishina, Kaisa1,2,3 (AUTHOR), Soikkeli‐Jalonen, Anu1 (AUTHOR), Haavisto, Elina4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Scandinavian Journal of Caring Sciences. Dec2023, Vol. 37 Issue 4, p897-908. 12p.
Autor:
Mori, Yuko, Sourander, Andre, Mishina, Kaisa, Ståhlberg, Tiia, Klomek, Anat Brunstein, Kolaitis, Gerasimos, Kaneko, Hitoshi, Li, Liping, Huong, Mai Nguyen, Praharaj, Samir Kumar, Kyrrestad, Henriette, Lempinen, Lotta, Heinonen, Emmi
Publikováno v:
European Child & Adolescent Psychiatry; Dec2024, Vol. 33 Issue 12, p4349-4359, 11p
Publikováno v:
International Journal of Mental Health Nursing; Oct2024, Vol. 33 Issue 5, p1227-1241, 15p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Marjo Kurki, Gilbert Sonja, Mishina Kaisa, Lempinen Lotta, Luntamo Terhi, Hinkka-Yli-Salomäki Susanna, Sinokki Atte, Upadhyaya Subina, Wei Yifeng, Sourander Andre
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 21, Iss 1, Pp 1-11 (2021)
Abstract Background Medical students are prone to mental disorders, such as depression and anxiety, and their psychological burden is mainly related to their highly demanding studies. Interventions are needed to improve medical students’ mental hea
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7e19e1fd04b6456abd7e543c4065f2e0
Publikováno v:
Perspectives in Psychiatric Care. 4/12/2023, p1-11. 11p. 5 Charts.
Publikováno v:
European Child & Adolescent Psychiatry; Aug2024, Vol. 33 Issue 8, p2605-2614, 10p
Publikováno v:
Hoitotiede; 2024 Supplement, Vol. 36, pS145-S158, 14p
Autor:
Tiiri, Elina, Luntamo, Terhi, Mishina, Kaisa, Sillanmäki, Lauri, Brunstein Klomek, Anat, Sourander, Andre
Publikováno v:
In Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry April 2020 59(4):531-540