Zobrazeno 1 - 10
of 646
pro vyhledávání: '"MISCUE analysis"'
Autor:
Kucer, Stephen B.1 (AUTHOR) skucer@wsu.edu
Publikováno v:
Reading Psychology. Oct2016, Vol. 37 Issue 7, p1076-1095. 20p.
Publikováno v:
Studies in English Language and Education, Vol 10, Iss 2, Pp 614-627 (2023)
To capture learners’ interest in reading and help them understand the content of their reading, it is important to write at a level that aligns with their reading abilities. This will motivate learners to read and comprehend the material. A CEFR-al
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e7d3bd1e68d24ddbbfeaad13ea97a463
Publikováno v:
Journal of Experimental Psychology. Applied. Jun2018, Vol. 24 Issue 2, p261-274. 14p.
Autor:
Wang, Yang1 wangyang211@gmail.com
Publikováno v:
Bilingual Research Journal. Oct-Dec2020, Vol. 43 Issue 4, p433-449. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Theurer, Joan Leikam1 jtheurer@csulb.edu
Publikováno v:
Journal of Instructional Psychology. Mar2010, Vol. 37 Issue 1, p63-70. 8p.
Autor:
Kabuto, Bobbie1 Bobbie.Kabuto@qc.cuny.edu
Publikováno v:
Reading Teacher. Nov2009, Vol. 63 Issue 3, p212-221. 10p. 3 Charts.
Autor:
Beatty, Lauren1, Care, Esther1
Publikováno v:
Australian Journal of Language & Literacy. Oct2009, Vol. 32 Issue 3, p226-244. 19p. 1 Chart, 2 Graphs.
Autor:
Aslan, Alp1 (AUTHOR) alp.aslan@psychologie.uni-regensburg.de, Bäuml, Karl-Heinz1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Memory. Oct2009, Vol. 17 Issue 7, p697-707. 11p. 1 Diagram, 1 Graph.