Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"MIRZAEI, ABAS"'
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2024, Vol. 58, Issue 12, pp. 2705-2731.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-01-2023-0026
Publikováno v:
In Journal of Retailing and Consumer Services November 2024 81
Publikováno v:
In Journal of Business Research October 2022 149:434-447
Publikováno v:
Journal of Advertising; Oct-Dec2023, Vol. 52 Issue 5, p721-738, 18p, 1 Diagram, 4 Charts
Publikováno v:
In Journal of Business Research February 2022 139:1-12
Autor:
Bowden, Jana, Mirzaei, Abas
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2021, Vol. 55, Issue 5, pp. 1411-1439.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-01-2018-0007
Publikováno v:
In Journal of Retailing and Consumer Services November 2016 33:8-16
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mirzaei, Abas
The main focus of this PhD study which is by publication is to provide a new platform to measure and monitor the performance of brand building efforts. This topic is important since it is in response to calls for improvements in marketing accountabil
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::656fe3de647abfb8d097e61989d1cffd
Autor:
MIRZAEI, ABAS1 abas.mirzaei@mq.edu.au, GRAY, DAVID1 david.gray@mq.edu.au, BAUMANN, CHRIS1 chris.baumann@mq.edu.au, JOHNSON, LESTER W.2 lwjohnson@swin.edu.au
Publikováno v:
Journal of Advertising Research. Jun2016, Vol. 56 Issue 2, p169-182. 14p.