Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"MIROR-Impro"'
Publikováno v:
Frontiers in Psychology
A corrigendum on Corrigendum: Child-Computer Interaction at the Beginner Stage of Music Learning: Effects of Reflexive Interaction on Children's Musical Improvisation by Addessi, A. R., Anelli, F., Benghi, D., and Friberg, A. (2017). Front. Psychol.
Autor:
Diber Benghi, ADDESSI, ANNA RITA
Nel Capitolo 8, Diber Benghi e Anna Rita Addessi introducono alcune attività che possono essere realizzate con i bambini e il sistema MIROR-Impro in un contesto di didattica dell’improvvisazione musicale. E’ presentato un approccio attivo alla d
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4094::18a60a00605b879cd1edbb924e208d43
http://hdl.handle.net/11585/535222
http://hdl.handle.net/11585/535222
Publikováno v:
Música em Contexto; Vol 8 No 1 (2014); 76-91
Música em Contexto; Vol. 8 Núm. 1 (2014); 76-91
Música em Contexto; v. 8 n. 1 (2014); 76-91
Música em Contexto; v. 1 (2014): Ano VIII-Volume 1-Dezembro 2014; 76-91
Music in Context; v. 1 (2014): Ano VIII-Volume 1-Dezembro 2014; 76-91
Música em Contexto; Vol. 8 Núm. 1 (2014); 76-91
Música em Contexto; v. 8 n. 1 (2014); 76-91
Música em Contexto; v. 1 (2014): Ano VIII-Volume 1-Dezembro 2014; 76-91
Music in Context; v. 1 (2014): Ano VIII-Volume 1-Dezembro 2014; 76-91
Neste artigo é apresentado um estudo sobre o processo de improvisação musical de duas crianças em contexto musical interativo/reflexivo. Os dados foram coletados na Itália dentro do Projeto MIROR (Music Interaction Relaying On Reflexion/7° Prog
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.