Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"MIRONESCU, Alexandra"'
Autor:
Verdeş, Cătălin-Alexandru1 verdes.catalin@outlook.com, Mironescu, Alexandra-Andreea1 alexandramironescu84@yahoo.ro, Mazăre, Mădălina1 madalinamazare@gmail.com
Publikováno v:
Proceedings of the International Conference on Business Excellence. 2024, Vol. 18 Issue 1, p3586-3596. 11p.
Autor:
Mironescu, Alexandra-Andreea1 alexandramironescu84@yahoo.ro, Gabriela, Grigorescu Ioana2 ioana.gabriela.grigorescu@rau.ro, Maria Mihaela, Iordache Ana2 mihaela.iordache@rau.ro
Publikováno v:
Romanian Economic & Business Review. Spring2023, Vol. 18 Issue 1, p15-33. 19p.
Autor:
MIRONESCU, Alexandra, SIMION, Cezar-Petre, MAZĂRE, Mădălina, VERDEȘ, Cătălin, KAIS, Samar, BURCEA, Marian Adrian
Publikováno v:
Business Excellence & Management; Jun2024, Vol. 14 Issue 2, p24-39, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Revista de Management Comparat Internațional / Review of International Comparative Management. 10(S1):285-289
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=738060
Autor:
Stępień, Sebastian1 sebastian.stepien@ue.poznan.pl, Mironescu, Alexandra1
Publikováno v:
Romanian Economic & Business Review. 2013 Specialissue 1, Vol. 8, p167-178. 12p.
Publikováno v:
Holistic Marketing Management. 2:34-39
The society evolved and with it also the humans professional needs. Employees want and need to be acknowledged for their valuable and extra contributions. Rewards and recognition are powerful tools for demonstrating appreciation and reinforcing those
Publikováno v:
Holistic Marketing Management. 2:26-32
This paper aims at analysing the relationship between innovation and human resource management (HRM),attempting to establish whether innovation determines the firms human resource management or, conversely, human resource management influences the in
Publikováno v:
Holistic Marketing Management. 2:70-76
The modern technique makes the human effort easier and increases the effectiveness enlarged the area and the variety of demands by adding many aspects or many unknown in the man-demand relationship. In these circumstances, it is justified and normal