Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"MINERVA 2"'
Autor:
Frederik Aust, Christopher Stahl
Publikováno v:
Social Psychological Bulletin, Vol 13, Iss 3, Pp 1-30 (2018)
The article proposes a view of evaluative conditioning (EC) as resulting from judgments based on learning instances stored in memory. It is based on the formal episodic memory model MINERVA 2. Additional assumptions specify how the information retrie
Autor:
Dougherty, Michael R. P., author, Franco-Watkins, Ana M., author
Publikováno v:
Etc. Frequency Processing and Cognition, 2002, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/acprof:oso/9780198508632.003.0008
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rodrigues, Jérôme
Les travaux présentés dans cette thèse concernent le phénomène de compensation mnésique.Ce phénomène réfère à la réduction, voire l'annulation, d'une difficulté de mémorisation vial'utilisation d'aides de mémoire. Nos investigations on
Autor:
Rodrigues, Jérôme
Publikováno v:
domain_other. Université Victor Segalen-Bordeaux II, 2006. Français
The work presented here deals with memory compensation. This phenomenon refers to thereduction of memory difficulties using cognitive aids. Our investigations aimed to specify thenature of the cognitive processes involved in memory compensation, usin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2592::67b8ca06dd4c2b155ecc8151d5bae816
https://tel.archives-ouvertes.fr/tel-00129664/file/these_jerome_versionfinale_corrigee.pdf
https://tel.archives-ouvertes.fr/tel-00129664/file/these_jerome_versionfinale_corrigee.pdf
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.