Zobrazeno 1 - 10
of 423
pro vyhledávání: '"MILLER, LINDA P."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Health Promotion and Chronic Disease Prevention in Canada, Vol 41, Iss 4, Pp 131-137 (2021)
IntroductionThis qualitative study investigates children’s perceptions of the influences of a Centrally Procured School Food Program on their dietary behaviours and their recommendations on how to improve the program. MethodsThe observations of 20
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f894bfcd980a4550be2a59633f2d08b5
Publikováno v:
Promotion de la santé et prévention des maladies chroniques au Canada, Vol 41, Iss 4, Pp 145-152 (2021)
IntroductionCette étude qualitative s’intéresse à la perception qu’ont les enfants de l’influence d’un programme d’alimentation scolaire à approvisionnement centralisé sur leurs comportements alimentaires et à leurs recommandations su
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e8cc2480fb6b42348ad44c15a2e2dbaa
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gutierrez-Miller, Linda
Publikováno v:
ADCES in Practice; May 2024, Vol. 12 Issue: 3 p34-37, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
American Journal of Management; 2023, Vol. 23 Issue 2, p62-87, 26p