Zobrazeno 1 - 10
of 569
pro vyhledávání: '"MILLER, JOSEPH M."'
Autor:
Harvey, Erin M., Twelker, J. Daniel, Miller, Joseph M., Leonard-Green, Tina K., Mohan, Kathleen M., Davis, Amy L., Campus, Irene
Purpose. To determine if spectacle corrected and uncorrected astigmats show reduced performance on visual motor and perceptual tasks. Methods. Third through 8th grade students were assigned to the low refractive error control group (astigmatism < 1.0
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10150/623107
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/623107
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/623107
Autor:
Davis, Amy L., Harvey, Erin M., Twelker, J. Daniel, Miller, Joseph M., Leonard-Green, Tina, Campus, Irene
Purpose. To determine rate of convergence insufficiency (CI) and accommodative insufficiency (AI) and assess the relation between CI, AI, visual symptoms, and astigmatism in school-age children. Methods. 3rd-8th-grade students completed the Convergen
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10150/621430
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/621430
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/621430
Publikováno v:
In Electric Power Systems Research October 2022 211
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zamora, Abigail K, Barry, Wesley E, Nowicki, Danuta, Ourshalimian, Shadassa, Navid, Fariba, Miller, Joseph M, Zeinati, Chadi, Anselmo, Dean M
Publikováno v:
In Journal of Pediatric Surgery August 2021 56(8):1425-1429
Autor:
Harvey, Erin M., McGrath, Eileen R., Miller, Joseph M., Davis, Amy L., Twelker, J. Daniel, Dennis, Leslie K.
Publikováno v:
In Journal of AAPOS August 2018 22(4):294-298
Publikováno v:
In Journal of AAPOS October 2015 19(5):435-440
Publikováno v:
In Journal of AAPOS August 2015 19(4):352-357
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.