Zobrazeno 1 - 10
of 88
pro vyhledávání: '"MILES, ANGELA"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shi, Lei, Miles, Angela
Publikováno v:
In Journal of Business Research May 2020 113:168-179
Autor:
Miles, Angela J.
Publikováno v:
Title page, contents and abstract only.
Thesis (M. Psych.(Clin.))--University of Adelaide, Dept. of Psychology, 1997.
Includes bibliographical references (p. 110-126).
Includes bibliographical references (p. 110-126).
Externí odkaz:
http://web4.library.adelaide.edu.au/theses/09PM/09pmm643.pdf
Autor:
Miles, Angela J.
Publikováno v:
Title page, contents and abstract only.
Thesis (B. Sc.(Hons.))--University of Adelaide, Dept. of Psychology, 1995.
Includes bibliographical references.
Includes bibliographical references.
Autor:
Franks, Jessica L, Baumann, Stephanie D, So, Marvin, Miles, Angela M, Verlenden, Jorge M, Benevides, Teal, Crenshaw, Mark, Truscott, Stephen, Crimmins, Daniel
Publikováno v:
Developmental Disabilities Network Journal
Background: Experience in multidisciplinary collaboration among healthcare providers, leaders in public health, and educators is essential to effectively address the diverse needs of children with intellectual and developmental disabilities (I/DD) an
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1459::a60e20ad777637aec30553785df85e71
https://digitalcommons.usu.edu/ddnj/vol2/iss2/4
https://digitalcommons.usu.edu/ddnj/vol2/iss2/4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Equality, Diversity and Inclusion: An International Journal, 2010, Vol. 29, Issue 7, pp. 694-710.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/02610151011074416