Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"MFT programs"'
Autor:
Stephanie M Morgan
Publikováno v:
Westcliff International Journal of Applied Research, Vol 4, Iss 1, Pp 30-42 (2020)
Institutions of higher education rely on identified leaders to continue the mission of the organization, hire and retain quality faculty and staff, and sustain and further develop vigorous academic programs that retain students and prepare graduates
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ae836b54de1d4b22ae3f154f13ad3522
Autor:
Ashley L. Landers, Jeffrey B. Jackson, Jenene Case Pease, Jessica E. Simpson, Krista N. Bland, Jody Russon, Amy A. Morgan, Megan L. Dolbin-MacNab
Publikováno v:
Journal of Marital and Family Therapy
In the wake of the COVID‐19 pandemic, little is known about how university training programs transitioned to teletherapy. This study describes the transition of two university marriage and family therapy (i.e., master's and doctoral) training clini
Autor:
Morgan, Amy A., Landers, Ashley L., Simpson, Jessica E., Russon, Jody M., Case Pease, Jenene, Dolbin-MacNab, Megan L., Bland, Krista N., Jackson, Jeffrey B.
In the wake of the COVID-19 pandemic, little is known about how university training programs transitioned to teletherapy. This study describes the transition of two university marriage and family therapy (i.e., master's and doctoral) training clinics
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2485::38163fc179e31a4e5d35327817697d07
https://hdl.handle.net/10919/103999
https://hdl.handle.net/10919/103999
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.