Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"MENŠÍKOVÁ, TEREZA"'
Autor:
Menšíková, Tereza1
Publikováno v:
Journal of Global Buddhism. 2023, Vol. 24 Issue 2, p64-82. 19p.
Autor:
Menšíková, Tereza
This graduation theses is about brand name valuation of ProLesk company. In the theoretical part is shown marketing and law conception of brand name and different methods of valuation. Marketing conception is based on the relationship product - consu
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-10521
Autor:
MENŠÍKOVÁ, TEREZA
Publikováno v:
Religio. 2023, Vol. 31 Issue 1, p185-187. 3p.
Autor:
NENADALOVÁ, JANA, MENŠÍKOVÁ, TEREZA
Publikováno v:
Religio. 2022, Vol. 30 Issue 1, p77-80. 4p.
Autor:
Vidovićová, Lucie, Menšíková, Tereza
Publikováno v:
Societies (2075-4698); Jan2023, Vol. 13 Issue 1, p15, 13p
Lekce jsou vhodné pro žáky osmého a devátého stupně základní školy a prvního a druhého stupně středních škol a gymnázií, ale jako inspirace jsou univerzálně využitelné pro různé věkové skupiny. Materiály k lekcím mohou slo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3253::4b3b0a292b90fa5d4f5d6786b034d641
https://is.muni.cz/publication/1828077
https://is.muni.cz/publication/1828077
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
MENŠÍKOVÁ, TEREZA
Publikováno v:
Religio. 2018, Vol. 26 Issue 1, p91-95. 4p.
Autor:
Menšíková, Tereza
This graduation theses is about brand name valuation of ProLesk company. In the theoretical part is shown marketing and law conception of brand name and different methods of valuation. Marketing conception is based on the relationship product - consu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::aa48455ec7073d3a1e3906141a54f898
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-10521
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-10521