Zobrazeno 1 - 10
of 177
pro vyhledávání: '"MELA, CARL F."'
Direct buy advertisers procure advertising inventory at fixed rates from publishers and ad networks. Such advertisers face the complex task of choosing ads amongst myriad new publisher sites. We offer evidence that advertisers do not excel at making
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2307.07015
Autor:
MELA, CARL F., MOORMAN, CHRISTINE
Publikováno v:
Harvard Business Review. Winter2022 Special issue, p102-105. 4p. 2 Color Photographs.
Autor:
Deighton, John A.1 (AUTHOR) jdeighton@hbs.edu, Mela, Carl F.2 (AUTHOR) mela@duke.edu, Moorman, Christine3 (AUTHOR) moorman@duke.edu
Publikováno v:
Journal of Marketing. Jan2021, Vol. 85 Issue 1, p1-6. 6p.
Publikováno v:
Marketing Letters, 2020 Sep 01. 31(2/3), 125-136.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48739832
Publikováno v:
American Economic Journal: Applied Economics, 2020 Jul 01. 12(3), 175-206.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26921832
Publikováno v:
Journal of Marketing Research, 2020 Jun 01. 57(3), 395-421.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26967315
Autor:
Mela, Carl F., Cooper, Brian
Publikováno v:
Harvard Business Review. Jul/Aug2021, Vol. 99 Issue 4, p54-59. 6p. 2 Color Photographs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
DENG, YITING, MELA, CARL F.
Publikováno v:
Journal of Marketing Research, 2018 Feb 01. 55(1), 99-118.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44879545
Autor:
YITING DENG (AUTHOR) yiting.deng@ucl.ac.uk, MELA, CARL F. (AUTHOR) mela@duke.edu
Publikováno v:
Journal of Marketing Research (JMR). Feb2018, Vol. 55 Issue 1, p99-118. 20p. 3 Diagrams, 6 Charts, 6 Graphs.