Zobrazeno 1 - 10
of 14 531
pro vyhledávání: '"MEASURE OF TRADE"'
Publikováno v:
In Trends in Plant Science November 2023 28(11):1237-1244
Autor:
Weatherall, Kimberlee
Publikováno v:
The Modern Law Review, 2017 Jan 01. 80(1), 57-87.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26646946
Autor:
MAZLAN, H.1 molanmba@gmail.com, HASSAN, AZMAN1, AZMAN-SAINI, W. N. W.1, YUSOF, RAJA NERINA RAJA1, AWANG, KHAIRIL WAHIDIN2
Publikováno v:
International Journal of Economics & Management. 2018, Vol. 12 Issue 2, p585-605. 21p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Comparative Economics December 2014 42(4):994-1006
Autor:
Lin, Ling-Zhong
Publikováno v:
In Expert Systems With Applications 2010 37(5):3921-3933
Autor:
Squalli, Jay1, Wilson, Kenneth2
Publikováno v:
World Economy. Oct2011, Vol. 34 Issue 10, p1745-1770. 26p. 6 Charts, 2 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 1998, Vol. 32, Issue 5/6, pp. 464-479.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/03090569810215858
Autor:
Kimberlee G. Weatherall
Publikováno v:
The Modern Law Review. 80:57-87
Although consumer responses to signs and symbols lie at the heart of trade mark law, courts blow hot and cold on the relevance of empirical evidence – such as surveys and experiments – to establish how consumers respond to alleged infringing mark