Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"MCKIMMY, Caitlin"'
Autor:
McKimmy, Caitlin, Vanderkruik, Rachel, Carol, Emily, Shedro, Michelle, Zigarelli, Julia, Aranda, Elena, De Santiago, Jorge, Dimidjian, Sona
Publikováno v:
In Cognitive and Behavioral Practice May 2024 31(2):121-135
Autor:
McKimmy, Caitlin1,2 (AUTHOR), Teeters, Leah Peña1 (AUTHOR), Alvarez, Adriana1,3 (AUTHOR), Pacheco, Jennifer E.4 (AUTHOR), Boeldt, Debra5 (AUTHOR), Carol, Emily6 (AUTHOR), Robledo Yamamoto, Fujiko7 (AUTHOR), Shedro, Michelle1 (AUTHOR), Zigarelli, Julia C.1 (AUTHOR), Dimidjian, Sona1,2 (AUTHOR) sona.dimidjian@colorado.edu
Publikováno v:
Journal of Latinos & Education. Sep/Oct2023, Vol. 22 Issue 4, p1475-1491. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Supplemental Material for The Role of Latina Peer Mentors in the Implementation of the Alma Program for Women With Perinatal Depression by Caitlin McKimmy, Joseph Levy, Anahi Collado, Kenia Pinela, and Sona Dimidjian in Qualitative Health Research.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0e652875f22825b9717a35d41e5839fe
Autor:
PEÑA TEETERS, Leah, MCKIMMY, Caitlin, SHEDRO, Michelle, ASHAR, Yoni, ALVAREZ, Adriana, PRICE, Emily, DIMIDJIAN, Sona
Publikováno v:
Volume: 10, Issue: 1 25-46
Journal of Teacher Education and Educators
Journal of Teacher Education and Educators
This article investigates a teacher learning program in Mexico, Desarrollo de la Inteligencia a través del Arte: DIA (Development of Intelligence through Art: DIA), that supports teachers in applying holistic approaches to instruction that support s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::8c5528c12415b2b464aba77e89162f30
https://dergipark.org.tr/tr/pub/jtee/issue/62163/742982
https://dergipark.org.tr/tr/pub/jtee/issue/62163/742982
Publikováno v:
Teacher Educator; Oct-Dec2021, Vol. 56 Issue 4, p372-398, 27p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.