Zobrazeno 1 - 10
of 531
pro vyhledávání: '"MCKENNA, F."'
Autor:
McKenna F. Parnes, Merih Mehari, Georganna R. Sedlar, Cindy Trevino, Rachel Porter, Sarah C. Walker
Publikováno v:
Frontiers in Public Health, Vol 12 (2024)
IntroductionThere is nationwide shortage of child and adolescent behavioral health providers. Lack of diversity in the mental health care profession compounds workforce capacity issues, contributing to greater disparities in treatment access and enga
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a66762d68f154446b67433ad15cd83df
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Parnes, McKenna F.1 (AUTHOR) mparnes@su.suffolk.edu, Herrera, Carla2 (AUTHOR), Keller, Thomas E.3 (AUTHOR), Tanyu, Manolya2,4 (AUTHOR), Jarjoura, G. Roger2 (AUTHOR), Schwartz, Sarah E. O.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Community Psychology. Nov2023, Vol. 51 Issue 8, p3309-3327. 19p.
Publikováno v:
In Child Abuse & Neglect May 2022 127
Autor:
Parnes, McKenna F., Amort, Brendan, Calderon-Smith, Cayetana, Chambers, Earle C., Musicaro, Regina
Publikováno v:
Current Pediatrics Reports; Dec2024, Vol. 12 Issue 4, p158-167, 10p
Publikováno v:
In Journal of Affective Disorders 1 December 2020 277:515-523
Publikováno v:
In Journal of Applied Developmental Psychology March-April 2020 67
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
Recent work on intergenerational memory has revealed a positive association between family of origin knowledge and wellbeing in adolescents. However, little is known about the generalizability of these data, as significantly less attention has focuse
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9ab3038b2bc9463bb8e7b4f4588e6a20
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.