Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"MCKASY, MEAGHAN"'
Autor:
Yeo, Sara K., McKasy, Meaghan
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2021 Apr . 118(15), 1-7.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27040078
Publikováno v:
Communication Review; Jul-Sep2024, Vol. 27 Issue 3, p320-336, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Frank, Alexandra L, McKasy, Meaghan, Cacciatore, Michael, Su, Leona Yi-Fan, Choi, Sung In, Yeo, Sara K., Zhang, Jennifer Shiyue, Freiling, Isabelle
Collaboration with Sarah Siskind and James Caven of Hello SciCom (https://www.hellosci.com/) to test the tone of a joke (negative, no humor, positive) on perceived trustworthiness of the source (scientist) delivering science information in a funny wa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::284765dae3b6a8d3c2c58a2ae4d77d5d
Humor is widespread in communication and its use in the context of science is no exception. Although science jokes are pervasive on social media, we are only beginning to understand the mechanisms through which humor affects people’s attitudes, opi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::aa5755049808ece89a31d39495b849e3
Autor:
Yeo, Sara, McKasy, Meaghan
Enhanced geothermal systems (EGS) are a new technology with the potential to expand renewable energy generation. Understanding how information about EGS affects people’s opinion and support for its development is critical for its implementation. Th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::2f42445706882d7cbfbe5a1d72764033
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Northwest Journal of Communication; Spring2023, Vol. 51 Issue 1, p43-65, 23p