Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"MCCARTHY, Tanya"'
Autor:
MCCARTHY, Tanya, ARMSTRONG, Matthew
Publikováno v:
VALS-ASLA Spécial 2021: “Applied Linguistics in the Digital Age” Proceedings of the VALS-ASLA Conference (Neuchâtel, 12-14 February 2020). :183-202
Ces dernières années, une initiative a été lancée dans les établissements d'enseignement supérieur du Japon pour faciliter les partenariats de recherche et la collaboration aux niveaux local et international. Les objectifs sont de fournir aux
Autor:
McCarthy, Tanya Miranda
The analysis of advising sessions have identified common standards of the profession in areas such as advising skills and tools employed, communicative practices and procedures. There are however numerous variations in advisor behavior due to differe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6a9c6e8b2a42f10f443e260615420ee1
Publikováno v:
Asian EFL Journal. 21(3.1):6-25
Peer-assisted learning (PAL) is a form of collaborative learning which is an effective method of helping learners to give feedback in Second Language (L2) Academic Writing (AW) courses; however, there are still many teachers today who do not implemen
Autor:
McCarthy, Tanya
Publikováno v:
The Learner Development Journal. 1(1):7-24
Over the past two decades, Japan's Ministry of Education, Sports, Science, Culture and Technology (MEXT) has proposed several action plans for curricular reform which state that upon graduation from tertiary institutions, students should be able to f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Biological Chemistry. 6/17/2005, Vol. 280 Issue 24, p23232-23242. 11p. 6 Graphs.
Publikováno v:
Journal of Lipid Research; December 2005, Vol. 46 Issue: 12 p2595-2604, 10p