Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"MATSUMOTO, Kumiko"'
Autor:
Tomida, Takeshi, Kimura, Takeshi, Yamamoto, Kazuhiro, Uda, Atsushi, Matsumoto, Yuki, Tamura, Naoki, Iida, Masashi, Tanifuji, Akiko, Matsumoto, Kumiko, Mizuta, Naomi, Ebisawa, Kei, Ohji, Goh, Omura, Tomohiro, Iwata, Kentaro, Yano, Ikuko
Publikováno v:
Journal of Pharmaceutical Health Care & Sciences; 9/3/2024, Vol. 10 Issue 1, p1-12, 12p
Autor:
Matsumoto, Kumiko, Yoshida, Mariko
Publikováno v:
洗足学園音楽大学教職課程年報. (5):1-14
2
実践研究報告
実践研究報告
Autor:
Matsumoto, Kumiko
Publikováno v:
早稲田大学大学院教育学研究科紀要 : 別冊. 28(1):1-12
Autor:
Okamoto, Kayo1 (AUTHOR) aoisora-12@hotmail.co.jp, Matsumoto, Kumiko1 (AUTHOR), Iga, Norichika1 (AUTHOR), Komatsu, Seiji1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Respirology Case Reports. Jul2019, Vol. 7 Issue 5, p1-N.PAG. 4p.
Autor:
MATSUMOTO, Kumiko
Publikováno v:
人間文化創成科学論叢. 20:165-172
紀要論文
Students of senior high schools for special needs education are getting more diverse year by year. Teachers find it difficult to instruct their students, especially when trying to guide them in problem solving. We analyzed the cont
Students of senior high schools for special needs education are getting more diverse year by year. Teachers find it difficult to instruct their students, especially when trying to guide them in problem solving. We analyzed the cont
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
MATSUMOTO, Kumiko
Publikováno v:
臨床発達心理実践研究誌. 10:171-178
学術雑誌論文
Autor:
MATSUMOTO Kumiko
Publikováno v:
人間文化創成科学論叢. 15:261-269
application/pdf
紀要論文
The student support system is important for teachers to start supporting children based on advice given by the itinerant school consultants. The present study contends that if the itinerant school consultation s
紀要論文
The student support system is important for teachers to start supporting children based on advice given by the itinerant school consultants. The present study contends that if the itinerant school consultation s
Autor:
Matsumoto, Kumiko
Publikováno v:
早稲田大学大学院教育学研究科紀要 : 別冊. 16(2):13-23