Zobrazeno 1 - 10
of 81
pro vyhledávání: '"MATIAS, T. P."'
Autor:
MATIAS, T. P.1 talismatias12@gmail.com, FRAGA, L. DE A. G.1 gilioli.bio@gmail.com, MASTEGHIN, L. T.1 ligiamasteghin@gmail.com, COSTA, V. A. DE O.1 vivi_ariane@yahoo.com.br, BOTEZELLI, L.1 luciana.botezelli@gmail.com, IMPERADOR, A. M.1 adrianaimperador@yahoo.com.br
Publikováno v:
HOLOS. 2021, Vol. 7, p1-15. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Matias, T. P, Imperador, A. M
R E S U M O A Educação Ambiental (EA) e a Avaliação Ambiental Estratégica (AAE) são instrumentos da Gestão Ambiental que contribuem para a transformação de valores sociais e paradigmas insustentáveis. Estas duas ferramentas possuem similari
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d583f05498240888d59bde0c6490cf33
E S U M O A Educa����o Ambiental (EA) �� uma importante ferramenta para a modifica����o de h��bitos e cren��as danosas ao meio ambiente, podendo ser utilizada como elemento minimizador de crimes ambientais, e como meio par
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::2ee2b63ff31f08c34add517cbfff13f8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.