Zobrazeno 1 - 10
of 112
pro vyhledávání: '"MATA, LOURDES"'
Publikováno v:
In Learning and Individual Differences January 2021 85
Autor:
Radišić, Jelena, Peixoto, Francisco, Caetano, Teresa, Mata, Lourdes, Campos, Mafalda, Krstić, Ksenija
Publikováno v:
Education Sciences; Aug2024, Vol. 14 Issue 8, p841, 19p
Publikováno v:
Education Sciences; Jun2024, Vol. 14 Issue 6, p674, 15p
Autor:
Peixoto, Francisco, Mata, Lourdes, Campos, Mafalda, Caetano, Teresa, Radišić, Jelena, Niemivirta, Markku
Publikováno v:
European Journal of Psychology of Education - EJPE (Springer Science & Business Media B.V.); Jun2024, Vol. 39 Issue 2, p1561-1586, 26p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Journal of Psychology of Education, 2017 Jul 01. 32(3), 385-405.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44951874
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Portuguese Journal of Education; Vol. 35 No. 2 (2022); 163-290
Revue Portugaise d’Education (RPE); Vol. 35 No. 2 (2022); 163-290
Revista Portuguesa de Educação; Vol. 35 N.º 2 (2022); 163-290
Revue Portugaise d’Education (RPE); Vol. 35 No. 2 (2022); 163-290
Revista Portuguesa de Educação; Vol. 35 N.º 2 (2022); 163-290
Today, the benefits of family participation in education are recognized both for children and also for families and educators. However, recent work has shown that there is not always an intentional and structured approach concerning parental in
Ao longo deste texto procuraremos refletir sobre o processo de transição do jardim de infância para a escolaridade obrigatória, colocando o enfoque principal nas famílias. Apresentaremos diferentes perspetivas sobre a transição e em paralelo r
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::606b944e9752e1b3405c7d86d956a05a
Autor:
Ester Koehler, Solange1 solangeester@hotmail.com, Mata, Lourdes2 lmata@ispa.pt
Publikováno v:
Revista Psicologia. Organizacoes e Trabalho. abr-jun2021, Vol. 21 Issue 2, p1494-1501. 8p.