Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"MASSARA, FRANCESCO"'
Autor:
Ricci, Alessandra1 (AUTHOR) alessandra.ricci@sdabocconi.it, Massara, Francesco2 (AUTHOR), Matteo, Francesco De2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Philanthropy & Marketing. Nov2024, Vol. 29 Issue 4, p1-10. 10p.
Publikováno v:
In Journal of Retailing and Consumer Services November 2018 45:103-110
Autor:
Massara, Francesco1 (AUTHOR), Raggiotto, Francesco2 (AUTHOR) francesco.raggiotto@uniud.it, Voss, W. Gregory3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Psychology & Marketing. Oct2021, Vol. 38 Issue 10, p1814-1827. 14p. 2 Diagrams, 5 Charts.
Autor:
MASSARA, FRANCESCO1 francesco.massara@iulm.it, SCARPI, DANIELE2 daniele.scarpi@unibo.it, PORCHEDDU, DANIELE3 daniele@uniss.it
Publikováno v:
Journal of Advertising Research. Mar2020, Vol. 60 Issue 1, p28-37. 10p.
Publikováno v:
Italian Journal of Marketing
In the light of the increasingly massive implementation of technology in retail settings, the present research aims at exploring the relationships between interacting factors of the retail servicescape: human interaction, automated service, and atmos
Publikováno v:
In Journal of Retailing September 2014 90(3):321-331
Publikováno v:
Marketing Letters, 2014 Dec 01. 25(4), 361-372.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24571119
Autor:
Massara, Francesco, Severino, Fabio
Publikováno v:
In Annals of Tourism Research July 2013 42:108-129
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Business Research 2010 63(7):673-681