Zobrazeno 1 - 10
of 148
pro vyhledávání: '"MARTON, FERENCE"'
Using illustrative teaching case studies, this book demonstrates how teaching informed by a learning theory, specifically Variation theory, can equip teachers to facilitate possibilities for students’ learning in effective and powerful ways. For a
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/87400
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pang, Ming Fai, Marton, Ference
Publikováno v:
International Journal for Lesson and Learning Studies, 2017, Vol. 6, Issue 4, pp. 336-347.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJLLS-01-2017-0005
Publikováno v:
Higher Education, 2004 Jan 01. 47(1), 91-112.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/4151558
Publikováno v:
Higher Education, 2000 Jun 01. 39(4), 469-488.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3447943