Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"MARTINS, RENATA APARECIDA"'
Autor:
Rocha, Leone Campos, Assunção, Andrey Sávio de Almeida, Martins, Renata Aparecida, Carvalho, Victor Valério de, Perdigão, Alexandre, Buzalaf, Marília Afonso Rabelo, Adamec, Jiri, Braga, Camila Pereira, Millen, Danilo Domingues, Vieira, José Cavalcante Souza, Padilha, Pedro de Magalhães
Publikováno v:
In Livestock Science August 2023 274
Autor:
Martins, Renata Aparecida1 (AUTHOR) renata.a.martins@unesp.br, Assunção, Andrey Sávio de Almeida1 (AUTHOR) asa.assuncao@unesp.br, Vieira, José Cavalcante Souza2 (AUTHOR) cavalcante.vieira@unesp.br, Rocha, Leone Campos1 (AUTHOR) leone.rocha@unesp.br, Urayama, Priscila Michelin Groff1 (AUTHOR) priscila.groff@unesp.br, Buzalaf, Marília Afonso Rabelo3 (AUTHOR) mbuzalaf@fob.usp.br, Sartori, José Roberto1 (AUTHOR) jose.sartori@unesp.br, Padilha, Pedro de Magalhães2 (AUTHOR) pedro.padilha@unesp.br
Publikováno v:
Molecules. Dec2023, Vol. 28 Issue 24, p8155. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
AlephRepositório Institucional da UNESPUniversidade Estadual PaulistaUNESP.
Made available in DSpace on 2014-06-11T19:24:55Z (GMT). No. of bitstreams: 0 Previous issue date: 2003-02-12Bitstream added on 2014-06-13T19:11:47Z : No. of bitstreams: 1 martins_ra_me_rcla.pdf: 5124566 bytes, checksum: 7439f5f4948cdcd2f5c5fd4a783ba6
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/11449/91156
Autor:
Martins, Renata Aparecida.
Orientador: Claudemir Murari
Banca: Geraldo Perez
Banca: Ruy Madsen Barbosa
O objetivo desta pesquisa foi o de apresentar uma proposta alternativa para o ensino-aprendizagem da Geometria utilizando caleidoscópios, sólidos geométrico
Banca: Geraldo Perez
Banca: Ruy Madsen Barbosa
O objetivo desta pesquisa foi o de apresentar uma proposta alternativa para o ensino-aprendizagem da Geometria utilizando caleidoscópios, sólidos geométrico
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/11449/91156
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.