Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"MARKS, MELISSA J."'
Autor:
Frank, Sara, Ceccato, Marcel, Jeppesen, Henrik S., Marks, Melissa J., Nielsen, Mads L. N., Lu, Ronghui, Gammelgaard, Jens Jakob, Quinson, Jonathan, Sharma, Ruchi, Jensen, Julie S., Hjelme, Sara, Friberg Klysner, Cecilie, Billinge, Simon J. L., Just, Justus, Gjørup, Frederik H., Catalano, Jacopo, Lock, Nina
Publikováno v:
Journal of Applied Crystallography; Oct2024, Vol. 57 Issue 5, p1489-1502, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Frank, Sara, Folkjær, Mads, Nielsen, Mads L. N., Marks, Melissa J., Jeppesen, Henrik S., Ceccato, Marcel, Billinge, Simon J. L., Catalano, Jacopo, Lock, Nina
Publikováno v:
Journal of Materials Chemistry A; 1/14/2024, Vol. 12 Issue 2, p781-794, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Marks, Melissa J.
Publikováno v:
The Phi Delta Kappan, 2002 Sep 01. 84(1), 88-89.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20440280
Autor:
Folkjær, Mads, Lundegaard, Lars F., Jeppesen, Henrik S., Marks, Melissa J., Hvid, Mathias S., Frank, Sara, Cibin, Giannantonio, Lock, Nina
Publikováno v:
Dalton Transactions: An International Journal of Inorganic Chemistry; 7/28/2022, Vol. 51 Issue 28, p10740-10750, 11p
Autor:
Marks, Melissa J.1 (AUTHOR) mjm37@pitt.edu
Publikováno v:
Social Studies. Jul/Aug2017, Vol. 108 Issue 4, p129-135. 7p.
Autor:
Marks, Melissa J.1 (AUTHOR) mjm37@pitt.edu, Binkley, Russell2 (AUTHOR), Daly, James K.3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Social Studies. Sep/Oct2014, Vol. 105 Issue 5, p245-256. 12p. 3 Charts.
Autor:
Asplin, Kristen N.1, Marks, Melissa J.1
Publikováno v:
Professional Educator. Spring2013, Vol. 37 Issue 1, p1-10. 10p.
Autor:
MARKS, MELISSA J.
This longitudinal qualitative study followed five preservice teachers through the final two years of a five-year teacher education program. The study investigated the socialization process, as shown by changes in participants’ beliefs and actions a
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=ucin1022625173