Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"MARGULIEUX, LAUREN"'
Autor:
Margulieux, Lauren Elizabeth
The present study combined subgoal learning and self-explanation frameworks to improve problem solving performance. Subgoal learning has been used to promote retention and transfer in procedural domains, such as programming. The primary method for le
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1853/54985
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Communications of the ACM; Jan2024, Vol. 67 Issue 1, p78-87, 10p
Publikováno v:
The Science Teacher, 2021 Mar 01. 88(4), 24-28.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27135483
Autor:
Margulieux, Lauren Elizabeth
In science, technology, engineering, and mathematics (STEM) education, problem solving tends to be highly procedural, and these procedures are typically taught with general instructional text and specific worked examples. Instructional text broadly d
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1853/51782
Publikováno v:
Frontiers in Education; 2024, p1-7, 7p
Publikováno v:
Instructional Science, 2018 Oct 01. 46(5), 707-722.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45213844
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Educational Research Review November 2016 19:104-118
Publikováno v:
In Learning and Instruction April 2016 42:58-71