Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"MACDONALD, BRENDA"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Physician Perspectives on Malnutrition Screening, Diagnosis, and Management: A Qualitative Analysis.
Autor:
Veldhuijzen van Zanten, Daniel, Vantomme, Erik, Ford, Katherine, Cahill, Leah, Jin, Jennifer, Keller, Heather, Nasser, Roseann, Lagendyk, Laura, Strickland, Tina, MacDonald, Brenda, Boudreau, Sonya, Gramlich, Leah
Publikováno v:
Nutrients; Jul2024, Vol. 16 Issue 14, p2215, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
JAMIESON, JENNIFER A., VANDENBOER, ERIK, ANDERSON, BARBARA, LORDLY, DAPHNE, MACDONALD, BRENDA, FOX, ANN
Publikováno v:
Canadian Journal of Dietetic Practice & Research; 2024, Vol. 85 Issue 1, p12-19, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mah, Catherine L., Kennedy, Laura, Taylor, Nathan G. A., Nicholson, Taylor, Jago, Emily, MacDonald, Brenda
Additional file 1: Supplementary Table 1. Nutrient Profile of Menu Items from QEII Retail Foodservices Outlets, 2019. List of items on offer during a single week atone retail outlet with corresponding food group and nutrient coding including provinci
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::365f75ec64d8e1d4da7009c51e0be7f3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kennedy, Laura J., Taylor, Nathan G. A., Nicholson, Taylor, Jago, Emily, MacDonald, Brenda L., Mah, Catherine L.
Publikováno v:
Healthcare Management Forum; October 2021, Vol. 34 Issue: 1 p49-55, 7p
Autor:
MacDonald, Brenda Leigh
Publikováno v:
IndraStra Global.
This study will discover the opinions and perceptions of co-op marketing programs held by television stations and first-run television syndicators and will further investigate the differences and similarities in their opinions. This research will hel