Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"M.T. Sánchez-Polo"'
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 64, Pp S664-S665 (2021)
Introduction Post-Intensive Care Syndrome (PICS) is a physical, cognitive, emotional and functional condition resulting from prolonged stays in ICU (Intensive Care Unit). In pathologies with clinical characteristics similar to SARS-CoV-2 pneumonia, m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7dff3dc4deb84f8a9232ea7e44dabe4e
Autor:
J.M. Román Belmonte, E. Muñoz de la Torre, A. Vázquez Sasot, M.T. Sánchez Polo, B.A. Rodríguez Damiani, C. Resino Luís
Publikováno v:
Rehabilitación. 57:100732
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
P. Díaz González, A. Esclarín de Ruz, M.M. Sánchez Díaz, V. García García, J.L. Turrillo Dorado, M.T. Sánchez Polo, M. Valdazo Rojo
Publikováno v:
Rehabilitación. 36:6-12
Resumen Introduccion Dentro de la pluripatologia que conlleva el Sindrome de Lesion Medular, la aparicion de espasticidad es una complicacion que, en muchas ocasiones, dificulta el tratamiento rehabilitador. El abordaje de la misma es pluridisciplina
Autor:
M.T. Sánchez Polo, A. Hernández, I. San Román, A. Fernández-Rufete, J. Ruipérez, R. Ibáñez, E. Moral, Silvia Ruiz
Publikováno v:
European Journal of Internal Medicine. 19:S21
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.