Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"M.S. Zywno"'
Autor:
D.C. Kennedy, M.S. Zywno
Current technology enables the lecturer to use computer tools to enhance the conceptualisation of lecture material. This can be especially useful in an engineering curriculum, as the course material can be rendered less abstract through visual illust
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3dcccf9d9fa3ff2c91e0cecd02a35686
https://doi.org/10.32920/14638575.v1
https://doi.org/10.32920/14638575.v1
Autor:
M.S. Zywno
Publikováno v:
33rd Annual Frontiers in Education, 2003. FIE 2003..
This paper focuses on attitudinal aspects of a four-year research on relationship between learning styles and learning outcomes in a hypermedia-enhanced environment. The research showed that a majority of engineering students had learning styles mism
Autor:
M.S. Zywno, D.C. Kennedy
Publikováno v:
Proceedings of the 1999 IEEE International Symposium on Computer Aided Control System Design (Cat. No.99TH8404).
Problem-based learning and innovative approaches to student work assessment introduced to foster critical thinking skills. New media technologies can aid in facilitating such a shift. In this paper, the power of integrating these technologies into th
Autor:
M.S. Zywno, D.C. Kennedy
Publikováno v:
30th Annual Frontiers in Education Conference. Building on A Century of Progress in Engineering Education. Conference Proceedings (IEEE Cat. No.00CH37135).
At the brink of a new millennium, a shift in pedagogy toward a learner-centered approach is emerging where critical thinking skills are fostered through problem based learning opportunities and innovative approaches to instruction and student work as
Autor:
D. Pereira, M.S. Zywno
Publikováno v:
Proceedings of the 2000 American Control Conference. ACC (IEEE Cat. No.00CH36334).
This paper describes one of projects undertaken at Ryerson Polytechnic University to integrate emerging trends in control engineering into the undergraduate curriculum. An intelligent control scheme based on fuzzy-logic, and developed for an experime
Publikováno v:
IEEE Transactions on Education. 42:7
Women make up 52% of the population and 55% (1996) of all undergraduate students in Canadian Universities, yet only 21% of students enrolled in applied science and engineering programs are women. In 1991, Ryerson Polytechnic University initiated the
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.