Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"M.S. Van Gisbergen"'
Publikováno v:
Advances in Intelligent Systems and Computing ISBN: 9783030680169
Intelligent Human Systems Integration 2021, 1322, 434-439
Intelligent Human Systems Integration 2021, 1322, 434-439
This paper provides a comparative study between problems causedby cybersickness with users in virtual environments, and the studies on theinfluence of the optical aspects of the image via its levels of contrasts in thequality of the user experience i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::eba6382bce5da98e2f0fa9580f1d1276
https://doi.org/10.1007/978-3-030-68017-6_65
https://doi.org/10.1007/978-3-030-68017-6_65
Publikováno v:
Augmented Reality and Virtual Reality ISBN: 9783030378684
The aim of this study was to gain better insight into the effects of high and low avatar- owner resemblance on spatial presence, engagement, naturalness and negative effects regarding the user experience in an immersive virtual environment. Participa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::55901115e3d59c9db92c224f32caf472
https://doi.org/10.1007/978-3-030-37869-1_32
https://doi.org/10.1007/978-3-030-37869-1_32
Publikováno v:
Journal of Current Issues & Research in Advertising, 32(2), 71-85. Taylor & Francis
In recent decades, magazine advertisers have used an increasing number of open ads. Open ads do not guide consumers towards a specific interpretation as traditional ads do, and they require more effort to decipher. An experiment was carried out to de
Publikováno v:
Journal of Current Issues and Research in Advertising, 30, 15-25
Journal of Current Issues and Research in Advertising, 30, 2, pp. 15-25
Journal of Current Issues and Research in Advertising, 30, 2, pp. 15-25
Contains fulltext : 73504.pdf (Publisher’s version ) (Closed access) In the last few decades there has been an increase in ads that need more effort to unravel and do not guide consumers to a specific interpretation as traditional ads do. These ads
Publikováno v:
Tijdschrift voor Communicatiewetenschap, 39, 21-41
Tijdschrift voor Communicatiewetenschap, 39(4), 21-41. Boom Lemma Uitgevers
Tijdschrift voor Communicatiewetenschap, 39, 4, pp. 21-41
Tijdschrift voor Communicatiewetenschap, 39(4), 21-41. Boom Lemma Uitgevers
Tijdschrift voor Communicatiewetenschap, 39, 4, pp. 21-41
I localize, I advertise and I create effect? A study on the Perceived Ad Intrusiveness of Location Based Advertising within a virtual supermarket I localize, I advertise and I create effect? A study on the Perceived Ad Intrusiveness of Location Based
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0332230ad5fb880e08d6b8ec3a33adea
https://doi.org/10.5117/2011.039.004.021
https://doi.org/10.5117/2011.039.004.021
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.