Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"M.S. Kibirige"'
Autor:
O. Pitcher, J. Bates, David J Chinn, Nicola Crabtree, M.S. Kibirige, John N. Fordham, J Venables
Publikováno v:
Archives of disease in childhood. 90(1)
Aims: To establish reference values for bone mineral density (BMD) measured at the os calcis (OC) in healthy UK Caucasian children. Secondary objectives were to assess the reproducibility of the measurement and the effects of fracture history and hab
Autor:
Francesco Muntoni, L. M. Banks, John N. Fordham, David J Chinn, M.S. Kibirige, Nick Shaw, Nicola Crabtree, C.M. Boivin
Publikováno v:
Bone. 35(4)
Introduction: The correct interpretation of DXA data is critical to the diagnosis and management of children with suspected bone disease. This study examines the various influences on bone mineral content (BMC), as measured by dual-energy X-ray absor
Autor:
L. Patel, C.D. Cooper, N.D. Quinton, G.E. Butler, M.S. Gill, I.G. Jefferson, M.S. Kibirige, D.A. Price, S.M. Shalet, J.K.H. Wales, R.J.M. Ross, P.E. Clayton, null The Northern Paediatric Endocrine G
Publikováno v:
Journal of pediatric endocrinologymetabolism : JPEM. 15(7)
Marked disturbance in eating behaviour and obesity are common sequelae of hypothalamic damage. To investigate whether these were associated with dysfunctional leptin central feedback, we evaluated serum leptin and leptin binding activity in 37 patien
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.