Zobrazeno 1 - 10
of 302
pro vyhledávání: '"M.S. Kagan"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
L. M. Perminova
Publikováno v:
Professional education in the modern world. 11:188-192
Autor:
Victoria V. Getman
Publikováno v:
Pedagogy and Psychology of Education. :22-30
Publikováno v:
Observatory of Culture. 1:234-239
The article introduces the thoughts of the author, who was the presenter of the ceremony dedicated to a considerable event in the cultural and scientific life of the country - the publication of the seven-volume edition of the selected works of the p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Studia Culturae; № 35 (2018); 81
Where is the line between the Russian culture and that of the Russian Federation? What is the difference between the Russian Federation culture and the Soviet culture? What role does the Russian Federation culture play and what prospects does it have
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Вестник Ленинградского государственного университета им. А.С. Пушкина.
В статье анализируется состояние культурологии как науки и как учебной дисциплины, преподаваемой в вузах России; делается вывод о том, ч
Autor:
M.S Kagan, I.N Yassievich
Publikováno v:
Physica E: Low-dimensional Systems and Nanostructures. 13:916-919
An intense terahertz emission of stimulated character from boron-δ-doped Si/Si1−xGex/Si quantum well structures has been observed. The stimulated emission arises under strong electric fields (300– 1500 V / cm ) applied parallel to interfaces. Th