Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"M.R. Ahanchian"'
Publikováno v:
Fanāvarī-i āmūzish, Vol 12, Iss 4, Pp 269-288 (2018)
Background and Objectives:Although the issue of vocational training has been considered in the history of education in the country, we do not come across a credible scientific document about the philosophy of vocational training. In other words, the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2cac3f4a5ffe461f907f3efee9ed4b34
Publikováno v:
رویکردهای نوین آموزشی, Vol 11, Iss 2, Pp 27-44 (2016)
The aim of this research was to construct, measure the validity and factor structure a questionnaire for assessment of Research needs of Mashhad city high schools teachers. In this study a descriptive design of type of test development was used. The
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/73059f98646c4a72978cdb731f9b015f
Publikováno v:
Interdisciplinary Studies in the Humanities, Vol 13, Iss 4, Pp 1-30 (2021)
The debate over theory and theorizing in educational administration has been an old and persistent challenge. Although many experts view the educational administration field as interdisciplinary and integrated, the epistemological foundations and det
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.