Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"M.R Nili"'
Publikováno v:
Fanāvarī-i āmūzish, Vol 14, Iss 1, Pp 135-144 (2019)
Background and Objective: The educational system, each decade, faces special audience as learners. These students have special educational characteristics, needs, interests, and preferences that significantly improve the policies, quantity, and quali
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/75a3f561f53d48cf8448b8e67b8cbc62
Publikováno v:
رویکردهای نوین آموزشی, Vol 9, Iss 1, Pp 89-106 (2014)
One of new teaching methods is cooperative teaching method that is known as group teaching and group training method too. The effectiveness of this method depends on observing some requirements. The present study was carried out with the purpose of i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/426b46e8110c4fb796fd11e6d624ca0f
Publikováno v:
Fanāvarī-i āmūzish, Vol 14, Iss 2, Pp 369-381 (2020)
Background and Objectives: Today, vocational education is a part of the school curriculum that is more about preparing students for life and employment in the society. This training can be the main part of the curriculum with a part of as the require
Publikováno v:
Fanāvarī-i āmūzish, Vol 8, Iss 1, Pp 45-54 (2013)
The aim of higher education is granted jurisdiction to the students and increase their learning. In the recent years, experts believe that these aims must pay more attention to sustainable learning in the life. Selecting the suitable evaluation metho
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Fanāvarī-i āmūzish, Vol 17, Iss 3, Pp 589-606 (2023)
Background and Objectives: Teachers are considered as one of the most important and vital elements of virtual in-service training, and supporting them is one of the basic elements in the virtual training system. Supporting teachers in the virtual lea
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8468d5b1ca304c62acadae9b108d32a4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.